Business leadership

Rodzaj studiów

licencjackie

Tryb studiów

stacjonarne (dzienne)

niestacjonarne (zaoczne)

Czas trwania

6 sem.

Dlaczego warto wybrać

Studia kształcą Liderów nowoczesnych organizacji. Dają sprawdzone odpowiedzi/rozwiązania na pytania: 
Jak nowe pokolenie definiuje słowo lider?
Jak zbudować trwały, zmotywowany zespół?
Co zrobić, by zespół realizował cele i brał odpowiedzialność za osiągane efekty? 
Jak sprawić, by ludzie współpracowali, komunikowali się, rozumieli i angażowali się w przeprowadzane zmiany?
Studia wyposażają uczestników w kluczowe kompetencje takie jak: wizjonerstwo, zorientowanie na cele biznesowe, budowanie i motywowanie zespołu, rozwijanie i inspirowanie pracowników, komunikacja. Inspirują do refleksji, jak poprzez własną wiarygodność, wyznawane wartości i pracę na co dzień, wzmacniać w pracownikach zaangażowanie, sprawczość i proaktywność. Dają podpowiedź, jakim być szefem i jakie kompetencje rozwijać, by ludzie chcieli z nami pracować, czerpali z tego dumę i radość.
Program studiów opracowany został przez praktyków i stawia na praktyczne rozwiązania do zastosowania „od zaraz”. 80% to ćwiczenia praktyczne, 20% to wykłady.

Dla kogo

Studia dedykowane są wszystkim, którzy swoją przyszłość wiążą z pracą z ludźmi i aspirują do objęcia w przyszłości stanowisk menedżerskich. Osobom, które zawód szefa traktują, jako życiową misję opartą na takich wartościach jak: szacunek do drugiego człowieka, komunikacja wprost, zaufanie i partnerstwo. 

Zdobyte kompetencje

Dzięki uczestniczeniu w studiach:

  • Poznasz wyniki najnowszych badań dotyczących definiowania roli i oczekiwanych kompetencji Lidera
  • Będzie potrafił świadomie budować zespół biorąc pod uwagę wymagane kompetencje oraz dopasowanie kandydata do zespołu
  • Będziesz potrafił komunikować się z pracownikami i współpracownikami w różnych sytuacjach biznesowych
  • Będziesz potrafił rozwiązywać konflikty i im przeciwdziałać
  • Będziesz potrafił zarządzać procesem zmian, je komunikować oraz odpowiadać na potrzeby pracowników
  • Będziesz potrafił dobierać i stosować metody pracy w zależności od etapu rozwoju pracownika
  • Będziesz potrafił stosować w codziennej pracy modele i narzędzia komunikacyjne
  • Nabędziesz umiejętności prowadzenia zebrań i spotkań biznesowych
  • Rozwiniesz umiejętność inspirowania i współpracy z innymi ludźmi.

Kim będziesz po studiach

  • Znajdziesz zatrudnienie na takich stanowiskach jak: menedżer, team lidera, kierownik, projekt menedżer.
  • Będziesz także przygotowany do zarządzania ludźmi we własnej firmie.

Realizowane przedmioty specjalnościowe:

  • Budowanie autorytetu menedżera
  • Coaching menedżerski
  • Delegowanie zadań, monitorowanie i rozliczanie pracowników
  • Leadership – rola menedżera w organizacji
  • Motywowanie pracowników
  • Prowadzenie zebrań i wystąpienia publiczne
  • Przywództwo sytuacyjne
  • Psychologia grupy i budowanie zespołu
  • Rekrutowanie pracowników
  • Rozwiązywanie konfliktów
  • Warsztaty pracy grupowej - BL
  • Zarządzanie zmianą

Oferujemy możliwość opanowania języka angielskiego, również w zakresie Business English.

Chcesz studiować? Zajrzyj na stronę rekrutacji