Nowy cykl szkoleń w ramach e-Akademii

03/10/2013

Zachęcamy do wzięcia udziału w pierwszym bezpłatnym szkoleniu w ramach e-Akademii pt. „Metoda tablic kompetencyjnych w identyfikacji i modelowaniu procesów biznesowych - przykład Instytutu Kardiologii w Aninie”. Szkolenie organizowane jest w ramach projektu "WSISiZ dla Gospodarki Opartej na Wiedzy (GOW) - Z Nami Ułożysz Swoja Przyszłość" i jest otwarte dla wszystkich studentów i wykładowców naszej Uczelni.

„Metoda tablic kompetencyjnych w identyfikacji i modelowaniu procesów biznesowych - przykład Instytutu Kardiologii w Aninie”

Szkolenie odbędzie się w dniu 15 października 2013 r., o godz. 17:30, w sali wykładowej N2 na ul. Newelskiej 6.
Zajęcia poprowadzi pan Krzysztof Nyczaj.

Opis szkolenia:

Metoda tablic kompetencyjnych to prosty i przejrzysty sposób analizy procesów organizacyjnych oraz informacyjnych, a także zadań i związków kompetencyjnych pomiędzy komórkami i stanowiskami pracy w organizacji. Analiza taka powinna poprzedzać wdrażanie dokumentów organizacyjnych, takich regulaminy organizacyjne, instrukcje czy księgi służb. Dzięki umiejętnemu zastosowaniu tablic kompetencyjnych opracowywane dokumenty są kompletne i skupiają się na sprawach naprawdę istotnych.

Zastosowanie metody tablic kompetencyjnych pozwala nie tylko na identyfikację zadań w organizacji, ale również na poznanie powiązań między wykonywanymi zadaniami.

Osoby, które zgłoszą swój udział, po odbyciu szkolenia otrzymają certyfikat.
Zgłoszenia należy przesyłać pocztą elektroniczną na adres d.zarzadzania@wit.edu.pl.

Kolejne wykłady w ramach e-Akademii odbędą się w następujących terminach: 5.XI.2013 r., 26.XI.2013 r., 10.XII.2013 r., 7.I.2014 r., 28.I.2014 r., 18.II.2014 r.

E-AKADEMIA to szkolenia z szeroko pojętej problematyki informatyzacji administracji publicznej w Polsce organizowane przez Wyższą Szkołę Informatyki Stosowanej i Zarzadzania w ramach projektu „WSISIZ DLA GOSPODARKI OPARTEJ NA WIEDZY (GOW) – Z NAMI UŁOŻYSZ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.