mgr
Maciej Szeffer

Biogram

Blisko od 20 lat związany z marketingiem, zarządzając nim i realizując działania na poziomach od operacyjnego po strategiczny. Tworzył działy marketingu i zarządzał nimi w korporacjach m. in. niemieckich, holenderskich i polskich. Hobbystycznie kolekcjonuje międzynarodowe poświadczenia swoich kompetencji, zdobył już 15 certyfikacji z zakresu marketingu, głównie w digitalu i jest jednym z kilku certyfikowanych trenerów Digital Marketing Institute w Polsce. Specjalizuje się w marketingu B2B - tworzeniu i optymalizacji procesów marketingowych w firmach o różnej wielkości i branży. Realizował projekty w ponad 100 międzynarodowych organizacjach, w tym wielu znajdujących się na Furtune 500 Europe. Na co dzień, jako Konsultant Marketingu B2B, wdraża procesy podejmowania strategicznych decyzji marketingowych i ich walidowanie w oparciu o pozyskiwane dane, pomagając polskim przedsiębiorcom w skalowaniu ich biznesów. Na Akademii WIT wykłada przedmioty związane z planowaniem kampanii reklamowych, strategią e-commerce, narzędziami digital marketingu oraz strategią komunikacji marketingowej.

Profil LinkedIn