Krzysztof Kauza - Game Dev | Level Art | Unreal Engine | Grafika 3D

Doświadczenie zawodowe:

  • Level Artist

    Paradark Studio | 2025 - obecnie
    • praca nad shooterem open-world „Exekiller” osadzonym w apokaliptycznym Nowym Jorku
    • modularny level-art dla lokacji interior
    • rzeźbienie terenu i tworzenie lokacji pod exterior
  • Mesher / Level Artist

    Red Square Games SA. | 2023 - 2024
    • praca nad grą akcji RPG „Sancticide” w klimacie biblijnej apokalipsy na motywach powieści„Komornik” Michała Gołkowskiego
    • level-art w oparciu o blockout (interior i exterior)
    • rzeźbienie landscape, foliage, doświetlanie leveli
    • optymalizacja meshy i światła
    • wspólpraca z działem 3D i Level Designerem
  • 3D Artist

    SoulFire Group | 2019 - 2022
    • praca nad średniowieczną grą RPG w stylistyce retro
    • tworzenie modeli 3D, materiałów oraz tekstur

Zwycięstwa na GameJamach:

  • 1 miejsce na Warsaw Mermaid GameJam 2024
  • 1 miejsce na 14C GameJam 2024
  • 2 miejsce na Krak Jam 2024

Projekty:

  • Zamek „Krak des Chevaliers” (2024-2025)

    rekonstrukcja twierdzy krzyżowców na Unreal Enginez odwzorowaniem wnętrz, oświetleniem i Level Artem
  • Stacja kosmiczna „SOLARIS” (2022-2023)

    grywalny poziom na podstawie prozy S.Lema,własnoręcznie modelowane assety oraz Level Art

Główne obszary badań/dydaktyki:

Game Dev, Level Art, Unreal Engine, Grafika 3D

Zainteresowania pozazawodowe:

Szczególnie interesuje się historią średniowiecza - epoką wypraw krzyżowych, architekturą zamkową, a także prozą science-fiction związaną z nurtem retrofuturyzmu.

Edukacja:

  • 2022–2024: Akademia WIT - obroniony tytuł Magistra Sztuki z wyróżnieniem
  • 2019–2022: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera - obroniony tytuł Licencjata z wyróżnieniem

Portfolio

Prace Franciszka Radeckiego można obejrzeć w jego oficjalnym portfolio:

Showreel