
Krzysztof Kauza - Game Dev | Level Art | Unreal Engine | Grafika 3D
Doświadczenie zawodowe:
Level Artist
Paradark Studio | 2025 - obecnie- praca nad shooterem open-world „Exekiller” osadzonym w apokaliptycznym Nowym Jorku
- modularny level-art dla lokacji interior
- rzeźbienie terenu i tworzenie lokacji pod exterior
Mesher / Level Artist
Red Square Games SA. | 2023 - 2024- praca nad grą akcji RPG „Sancticide” w klimacie biblijnej apokalipsy na motywach powieści„Komornik” Michała Gołkowskiego
- level-art w oparciu o blockout (interior i exterior)
- rzeźbienie landscape, foliage, doświetlanie leveli
- optymalizacja meshy i światła
- wspólpraca z działem 3D i Level Designerem
3D Artist
SoulFire Group | 2019 - 2022- praca nad średniowieczną grą RPG w stylistyce retro
- tworzenie modeli 3D, materiałów oraz tekstur
Zwycięstwa na GameJamach:
- 1 miejsce na Warsaw Mermaid GameJam 2024
- 1 miejsce na 14C GameJam 2024
- 2 miejsce na Krak Jam 2024
Projekty:
Zamek „Krak des Chevaliers” (2024-2025)
rekonstrukcja twierdzy krzyżowców na Unreal Enginez odwzorowaniem wnętrz, oświetleniem i Level ArtemStacja kosmiczna „SOLARIS” (2022-2023)
grywalny poziom na podstawie prozy S.Lema,własnoręcznie modelowane assety oraz Level Art
Główne obszary badań/dydaktyki:
Game Dev, Level Art, Unreal Engine, Grafika 3D
Zainteresowania pozazawodowe:
Szczególnie interesuje się historią średniowiecza - epoką wypraw krzyżowych, architekturą zamkową, a także prozą science-fiction związaną z nurtem retrofuturyzmu.
Edukacja:
- 2022–2024: Akademia WIT - obroniony tytuł Magistra Sztuki z wyróżnieniem
- 2019–2022: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera - obroniony tytuł Licencjata z wyróżnieniem
Portfolio
Prace Franciszka Radeckiego można obejrzeć w jego oficjalnym portfolio: