Artysta i obecność w internecie

Rozbudowanie pojęcia istnienia w sieci jako twórca. Pokazanie dwóch metod promocji własnej marki. 1 : portfolio i social media jako prezentacja prac i przykłady fajnych twórców, którzy wykorzystują potencjał artystyczny do promowania swojej tworczości ale robią inne działania jak np. influencer.

Prowadzący
Mateusz Suda

Mateusz Suda

Przedstawiciel młodego pokolenia Artystów Polskich. Projektant graficzny, lustrator, dyrektor kreatywny, projektant mody i artysta Nowych Mediów. Doceniany w świecie mody za energiczną kreskę, eksperymenty z fakturą i kolorem.

Uzyskał również tytuł Magistra sztuki w Instytucie Artystycznym w Opolu. Laureat wielu konkursów artystycznych, w tym min. Podwójny absolwent prestiżowego Art & Fashion Festival organizowanego przed Grażynę Kulczyk. Współpracował min. z: BoConcept, Orska, Simple, Mohito, Reserved, Arkadius, Asus, Harper;s Bazaar, No.21. Ilustracje jego autorstwa zostały docenione przez takie domy mody jak: Versace, Moschino, Calvin Klein, Marc Jacobs, Burrbery.

W swoich działaniach artystycznych nie ogranicza się wyłącznie do ilustracji. Jest twórcą prac video, maluje obrazy, czy wspólpracuje z różnymi markami odzieżowymi.

Zaprojektował kolekcję biżuterii LOVE ME by Mateusz Suda dla marki ALTRA DEA COUTURE, kolekcje nadruków dla marki Simple, pełnił funkcję projektanta marki Reserved. Dzięki marce Asus i inicjatywie #createasus prowadził warsztaty o tematyce poświęconej modzie i i biznesie kreatywnym.