Menu

Dni Otwarte
on‑line
2-3 lipca 2021

Co w programie?

1500 – 1600 (Piątek)

Big Data czyli jak świat poradził sobie z ogromną ilością zmiennych informacji: chmura i struktury danych w chmurach

 Obejrzyj zapisane spotkanie

Twój kierunek: Informatyczne Techniki Zarządzania, Twoja specjalność: Analiza i modelowanie systemów

  • Przyrost danych w kolejnych latach
  • Różnorodność i zmienność danych w obecnych systemach
  • Chmura na niskim i wysokim poziomie
  • Jak daliśmy radę...

Na spotkanie zaprasza

Jarosław Żeliński

Jako analityk i projektant architektury systemów, jestem angażowany głównie do trudnych i ryzykownych projektów, nie raz bardzo dużych. Najczęściej są to projekty nowatorskie, wymagające opracowania nowych metod oraz kolejne podejścia do nieudanego wdrożenia. Źródłem niepowodzenia było bardzo często stosowanie zbyt prostych metod analizy

1600 – 1700 (Piątek)

Upgrowth, czyli historia kilku dyplomów

 Obejrzyj zapisane spotkanie

Wystawa Upgrowth prezentująca najlepsze prace dyplomowe kierunku Grafika WIT jest przykładem kreatywności naszych studentów, ale też wielkiego wkładu wykładowców w rozwój talentów. Na jej podstawie przekonacie się jak różnorodne dziedziny projektowania i działania artystyczne można podejmować studiując na WIT.

Na spotkanie zaprasza

dr Małgorzata Sobocińska-Kiss

Ilustratorka i projektantka. Uzyskała tytuł magistra sztuki na Wydziale Wzornictwa ASP w Warszawie oraz tytuł doktora na ASP w Gdańsku. Wykładowca Grafiki WIT. Od 2015 roku jest organizatorką i kuratorką wystawy UPGROWTH prezentującej najlepsze prace dyplomowe na tej uczelni. Zawodowo tworzy ilustracje, projekty okładek książek, stron internetowych i magazynów. Projektuje również znaki firmowe, kompleksowe systemy identyfikacji wizualnej oraz systemy oznakowań. Współpracuje z marką Asus jako jurorka konkursu #Createasus. W pracy naukowej zajmuje się projektowaniem uniwersalnym i jego wpływem na ograniczenie wykluczenia osób z obniżoną funkcjonalnością a także użyteczność projektów. Zaprojektowany przez nią kompleksowy projekt systemu informacji wizualnej dla szpitala, „Waycludi”, oparty o metodologię projektowania uniwersalnego, zdobył w 2021 roku A’design Award w kategorii Illustration and Visual Communication Design Category.

1700 – 1800 (Piątek)

Artysta i obecność w internecie

 Obejrzyj zapisane spotkanie

Rozbudowanie pojęcia istnienia w sieci jako twórca. Pokazanie dwóch metod promocji własnej marki. 1 : portfolio i social media jako prezentacja prac i przykłady fajnych twórców, którzy wykorzystują potencjał artystyczny do promowania swojej tworczości ale robią inne działania jak np. influencer.

Na spotkanie zaprasza

Mateusz Suda

Przedstawiciel młodego pokolenia Artystów Polskich. Projektant graficzny, lustrator, dyrektor kreatywny, projektant mody i artysta Nowych Mediów. Doceniany w świecie mody za energiczną kreskę, eksperymenty z fakturą i kolorem.

Uzyskał również tytuł Magistra sztuki w Instytucie Artystycznym w Opolu. Laureat wielu konkursów artystycznych, w tym min. Podwójny absolwent prestiżowego Art & Fashion Festival organizowanego przed Grażynę Kulczyk. Współpracował min. z: BoConcept, Orska, Simple, Mohito, Reserved, Arkadius, Asus, Harper;s Bazaar, No.21. Ilustracje jego autorstwa zostały docenione przez takie domy mody jak: Versace, Moschino, Calvin Klein, Marc Jacobs, Burrbery.

W swoich działaniach artystycznych nie ogranicza się wyłącznie do ilustracji. Jest twórcą prac video, maluje obrazy, czy wspólpracuje z różnymi markami odzieżowymi.

Zaprojektował kolekcję biżuterii LOVE ME by Mateusz Suda dla marki ALTRA DEA COUTURE, kolekcje nadruków dla marki Simple, pełnił funkcję projektanta marki Reserved. Dzięki marce Asus i inicjatywie #createasus prowadził warsztaty o tematyce poświęconej modzie i i biznesie kreatywnym.

0900 – 1000 (Sobota)

Jak zbudować Twoją własną markę osobistą w social mediach?

 Obejrzyj zapisane spotkanie

Streszczenie:

Dziś trudno jest uniknąć wpływu mediów społecznościowych na to, jak postrzegają Ciebie inni. Zarówno Twoi znajomi, jak i przyszli pracodawcy, koledzy z pracy, rekruterzy i klienci sięgają po dostępne o Tobie informacje po to, aby zbudować sobie wstępną opinię o tym, kim jesteś - jeszcze zanim nawiążą z Tobą bezpośredni kontakt! Zadbanie o własną markę osobistą w social mediach może dzisiaj - jak nigdy wcześniej - wpłynąć na Twoje „być albo nie być” w świecie biznesu i realnie wpłynąć na początek Twojej kariery zawodowej. Jak zatem o nią zadbać? Tego dowiesz się z mojego wykładu.

Poruszane zagadnienia:
  • Czym jest marka osobista?
  • Dlaczego media społecznościowe mają szczególny wpływ na to, jak postrzegają Cię przyszli pracodawcy?
  • Za co docenią Ciebie inni użytkownicy social mediów?
  • Facebook, czy LinkedIn? A może TikTok? Na jakiej platformie budować własną markę osobistą?
  • Co może Twoja marka osobista „dać” Twojemu przyszłemu pracodawcy?
  • Daj się poznać - 10 kroków do zbudowania profesjonalnego wizerunku w oczach pracodawcy.
  • Daj się polubić - 5 sposobów na publikowanie treści, które będą angażujące.
  • Daj sobie zaufać - 6 powodów, dla których inni będą Ciebie słuchać i doceniać.
  • Daj się „kupić” - savoir-vivre budowania relacji z Twoimi przyszłymi pracodawcami i osobami, które pomogą Ci budować Twoją karierę.

Na spotkanie zaprasza

Maciej Szeffer

Specjalista od strategicznej komunikacji marki z rynkiem odbiorców poprzez kanały nowych mediów cyfrowych, taktyki Social Selling oraz pozyskiwania, podgrzewania i konwersji leadów. Budując swoje doświadczenie na e-commercach, potrafi dobrać, zaimplementować, skonfigurować, a następnie kontrolować najważniejsze narzędzia Mar-Tech, wspierające działania digitalowe na każdym ich etapie. Od ponad 13 lat praktyk realizacji projektów digital marketingowych, prowadzonych w międzynarodowych zespołach.

Doświadczenie

Przez kilkanaście lat pracy w firmach e-commerce poznał tą technologię od podstaw. Współtworzył jeden z największych sklepów internetowych z elektroniką użytkową Cewe-Fotojoker, wchodził w skład teamów, które tworzyły platformy internetowe m.in. dla MediaMarkt, Saturn, czy MediaExpert. Był managerem sklepu internetowego Neonet, a jako manager marketingu ma doświadczenie w pracy dla dużych międzynarodowych koncernów, w tym niemieckich (Cewe Stiftung AG) i holenderskich (AccentCovebo Group). Swoje kompetencje w digitalizacji procesów marketingowych budował przy współpracy z teamami polskimi, niemieckimi, duńskimi, norweskimi, holenderskimi i czeskimi.

Certyfikaty i współpraca z uczelniami wyższymi

Jest certyfikowanym trenerem Digital Marketing Institute, przygotowującym kandydatów do najszerzej uznawanej międzynarodowej certyfikacji z zakresu digital marketingu: DMI Digital Marketing Professional. Posiada certyfikację Google Ads w 5 obszarach, zdał międzynarodowy egzamin DIMAQ Professional oraz posiada szereg certyfikatów poświadczających specjalizację m.in. w Social Sellingu (od Microsoft oraz LinkedIn), Inbound Sales (od HubSpot) i Digital PR (od Prowly). Pracując w krakowskiej firmie doradczej z zakresu strategii w kanałach digitalowych, transformacji cyfrowej i digitalizacji procesów - Socjomania - specjalizuje się w obszarach szkoleń: Content Marketing w strategii digital, Social Selling oraz strategiczne wykorzystanie platformy LinkedIn w realizacji procesów biznesowych organizacji. Jest także wykładowcą z zakresu Employer Brandingu na Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie, z zakresu narzędzi i strategii marketingowych na Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Zarządzania pod Auspicjami PAN w Warszawie, a także z zakresu e-biznesu na Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu. Studiował dziedziny związane z transformacją cyfrową m. in. na Stanford University w Kalifornii.

1000 – 1100 (Sobota)

Rola lidera w czasach pracy zdalnej

 Obejrzyj zapisane spotkanie

Pandemia koronawirusa spowodowała zmianę sposobu funkcjonowania wielu firm w Polsce i na świecie. Dotyczy to różnych obszarów funkcjonowania organizacji, ale najbardziej przełożyła się na sposób zarządzania pracownikami. Jaki wywarło to wpływ na pracę zespołów i ich liderów, w jaki sposób powinna dziś wyglądać rola przełożonego? Doświadczenie ponad już roku pracy zdalnej pokazuje, że nie każdy szef sobie dobrze z tym radzi. Jak zatem wspierać pracowników i organizować pracę realizowaną w trybie zdalnym, by zespół był zmotywowany i zaangażowany? W trakcie wystąpienia na dniu otwartym poruszone zostaną następujące tematy: W trakcie wystąpienia na dniu otwartym poruszone zostaną następujące tematy: Rola lidera i sposób działania, Cechy dobrego lidera, Wyzwania lidera w pracy zdalnej, Sposoby na budowanie zaangażowania w pracy zdalnej, Tips and tricks pracy zdalnej

Na spotkanie zaprasza

Bugalska Anna

Dr ekonomii w zakresie zarządzania.
Od 25 lat działa w obszarze zarządzania, zarządzania ludźmi, doświadczony wykładowca i praktyk.

Jest aktywnym badaczem obszaru zarządzania, zarządzania ludźmi i autorem artykułów, rozdziałów w pracach zbiorowych, studiów przypadków, referatów konferencyjnych i raportów. Nauczyciel akademicki tematów z obszaru Zarządzania i Zarządzania Ludźmi na naszej Uczelni.

Konsultantka/ Trenerka/ Coach/ Mentor w projektach z zakresu zarządzania, zarządzania kapitałem ludzkim.  Łącznie brała udział w ponad 200 projektach długofalowych.

Pracowała m.in. dla: FIS Global, Lyreco, SMYK, PCA, Polpharma, Roche Polska, TEVA, UKSW, Uniqa, Wedel, Energia Obrót, Eurel Hermes, Główny Inspektor Transportu Drogowego, JTI, Mazowiecka Spółka Gazownictwa, Polska Spółka Gazownictwa, BGZ BNP, BNP Securities Services, BGK, KPRM, Onet, Polkomtel, Arcelor Mittal, BMM, LG Display Polska, PZU, GK PGE, PGE Obsługa Księgowo-Kadrowa, Polskie Centrum Akredytacji, KGHM Polska Miedź, Volkswagen Group Polska, Grupa Maspex Wadowice, Groupon, Europejski Fundusz Leasingowy, Wydawnictwo Naukowe PWN, Lyreco Polska, Hiestand Polska, Zelmer, SMC, Zespół Warszawskich Żłobków i wiele innych.

1100 – 1200 (Sobota)

Co mogę wydobyć z danych?

 Obejrzyj zapisane spotkanie

Twój kierunek: Informatyka, Twoja specjalność: Przetwarzanie danych

  • Wokół nas jest dużo danych.
  • Wartość danych wzrasta po ich właściwym przetworzeniu
  • Jakiego typu informacje mogę odczytać z danych
  • Konkretne przykłady zastosowania metod analizy danych.

Na spotkanie zaprasza

Anna Olwert

Dr Anna Olwert jest adiunktem na Wydziale Informatyki WIT.
Specjalizuje się w przetwarzaniu danych oraz pozyskiwaniu z nich wiedzy. Współtwórca dwóch unikatowych produktów marketingowych powstałych w oparciu o modelowanie i łączenie danych. Prowadzi konsultacje, szkolenia, wykłady w zakresie analizy danych m.in. w marketingu, medycynie i naukach technicznych.

1200 – 1300 (Sobota)

Czy z tej chmury da się wyżyć?

 Obejrzyj zapisane spotkanie

Twój kierunek: Informatyka, Twoja specjalność: Technologia chmury obliczeniowej

Przyjdź do nas na naszą specjalizację, a chmury poznasz z innej strony.

Na spotkanie zaprasza

Łukasz Pik

„Od 19 lat jestem zawodowo związany z IT. Zaczynałem jako sprzedawca na giełdzie komputerowej a teraz administruję małymi środowiskami oraz dużymi opartymi o różne technologie takie jak Vmware, Microsoft, CISCO, VEEAM, DELL , HP, IBM. Nie boję się wyzwań i lubię dużo pracować.”

1300 – 1400 (Sobota)

Bezpieczeństwo przede wszystkim

 Obejrzyj zapisane spotkanie

Twój kierunek: Zarządzanie, Twoja specjalność: Zarządzanie bezpieczeństwem

Jeśli szukasz studiów, po których będziesz mógł zaplanować swój dalszy rozwój zawodowy na rozwijającym się rynku usług w zakresie bezpieczeństwa zarówno w sektorze publicznym jak i prywatnym, studiów, po których znajdziesz pracę zapisz się na spotkanie, które podczas Dnia Otwartego on-line poprowadzi dr Artur Jagnieża – wykładowca praktyk, który podzieli się swoim doświadczeniem zawodowym z zakresu bezpieczeństwa i opowie o tym, co proponujemy w programie studiów.

Na spotkanie zaprasza

Artur Jagnieża

Doktor nauk wojskowych, absolwent Akademii Obrony Narodowej (2003); ukończył studia historyczne na Wydziale Historycznym Uniwersytetu Warszawskiego (1996), studia nauk politycznych na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego (1997) oraz studia podyplomowe obronności państwa na Wydziale Strategiczno-Obronnym AON (1998); posiada bogate doświadczenie zawodowe w trakcie którego był m.in. Pełnomocnikiem Wojewody ds. Kombatantów i Osób Represjonowanych, doradcą Wojewody Mazowieckiego, członkiem Rady Nadzorczej „Bumar” Spółka z o.o., Zastępcą Burmistrza Dzielnicy Ursynów oraz radnym Dzielnicy Wola Gminy Warszawa-Centrum. Od ponad 10 lat związany z rynkiem telekomunikacyjnym, gdzie zajmuje się na co dzień problematyką zarządzania ciągłością działania, analizy ryzyka, zarządzania kryzysowego, obronności, bezpieczeństwa publicznego oraz obrony cywilnej.

Adiunkt w Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Zarządzania pod auspicjami Polskiej Akademii Nauk. W wolnych chwilach w latach 2005 - 2020 roku wykładowca w Wyższej Szkole Nauk Społecznych „Pedagogium” w Warszawie. W semestrze letnim 2017/2018 prowadził gościnnie wykłady i ćwiczenia na Wydziale Bezpieczeństwa Narodowego Akademii Sztuki Wojennej z przedmiotu Projektowanie systemów bezpieczeństwa Krytycznej Infrastruktury Państwa. Członek Rady Naukowej Kwartalnika Bellona kadencji 2017-2021. Od 2018 roku Przewodniczący Rady Fundacji Instytut Bezpieczeństwa i Strategii. Członek Rady Programowej Kierunku Zarządzanie Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania pod auspicjami Polskiej Akademii Nauk kadencji 2021 – 2025.

Autor książek „Polska w wirach zagrożeń” (Wydawnictwo Pedagogium 2013) oraz „Rozmowy z Mistrzem Sun Tzu o wojnie 1939 roku” (Wydawnictwo Pedagogium 2014). Ponadto autor ponad 90 artykułów dotyczących problematyki bezpieczeństwa i obronności państwa; Publikował na łamach kwartalników Wiedza Obronna, Wojskowy Przegląd Historyczny, a także miesięcznika Przegląd Obrony Cywilnej. Współpracuje z portalem defence24.pl oraz z tygodnikiem „w Sieci”; Najciekawsze publikacje z lat 2015-2020:

  • „Armia bez Naczelnego Wodza?, www.defence24.pl, 4 luty 2015;
  • „Polska potrzebuje dodatkowej dywizji”, www.defence24.pl, 28 grudnia 2016;
  • Armia dwóch zwierzchników. Próba analizy konstytucyjnej”, www.defence24.pl, 31 października 2017;
  • „MON buduje 18 Dywizję Zmechanizowaną”, Sieci, nr 3, 21-27 stycznia 2019;
  • „W poszukiwaniu modelu współpracy Wojsk Obrony Terytorialnej z Wojskami Specjalnymi” (współautorzy H. Królikowski, W. Matyasik), W: Raport Fundacji Instytut Bezpieczeństwa i Strategii Wyzwania dla bezpieczeństwa współczesnej Polski, październik 2019;
  • Strategia bezpieczeństwa narodowego u progu nowej dekady, www.defence24.pl, 2 stycznia 2020;
  • Budowa odporności państwa jako nakaz strategiczny, www.defence24.pl, 10 lipca 2020;
  • Straż Graniczna w obliczu zagrożenia agresją militarną, www.InfoSecurity24.pl, 20 sierpnia 2020;

Zainteresowania badawcze: problematyka strategii i bezpieczeństwa państwa, współczesny system obrony terytorialnej w Polsce, historia polskiej sztuki wojennej ze szczególnym uwzględnieniem okresu Powstania Styczniowego 1863-1865 oraz wojny 1939 roku, edukacja obronna elit, problematyka zarządzania ciągłością działania, zarządzania ryzykiem oraz zarządzania kryzysowego.

1300 – 1400 (Sobota)

Podstawy działania programów 3D oraz ich zastosowanie przy tworzeniu wizualizacji

 Obejrzyj zapisane spotkanie

Twój kierunek: Grafika

  • Omówienie podstawowych zagadnień grafiki 3D
  • Przedstawienie metod tworzenia obiektów 3D
  • Tworzenie mapowania oraz materiałów
  • Oświetlenie
  • Symulacja tkanin
  • Renderowanie sceny

Na spotkanie zaprasza

Podstawy działania programów 3D

Wykładowca WIT, freelancer

1400 – 1500 (Sobota)

Nowe kierunki w informatyzacji zarządzania

Twój kierunek: Informatyczne Techniki Zarządzania

  • Prezentacja Lokalnego Punktu Monitorowania. Makieta Lokalnego Punktu Monitorowania.
  • Prezentacja Koncentratora Czujników. Makieta Koncentratora Czujników.
  • Prezentacja Stacji Pogodowej. Makieta Stacji Pogodowej.
  • Prezentacja laboratorium uczelni.

Na spotkanie zaprasza

Skurzak Wojciech

Wojciech Skurzak – Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej (WAT) Wydziału Cybernetyki.
Po ukończeniu studiów pracował w Wojskowym Instytucie Informatyki począwszy od stanowiska programisty do zastępcy komendanta Wojskowego Instytutu Informatyki. W okresie tym brał udział w projektowaniu, budowie i wdrażaniu systemów informatycznych dla potrzeb logistyki wojskowej oraz dowodzenia wojskami. Pracował w firmach 2SI S.A. na stanowisku wiceprezesa oraz ARAM sp. z o.o. na stanowisku prezesa. W tym okresie miedzy innymi brał udział w projektach budowy ogólnopolskiej sieci WAN dla potrzeb systemu PESEL, systemów rejestrów sądowych (Rejestr Zastawów (RZ), Krajowy Rejestr Sądowy (KRS), Nowa Księga Wieczysta (NKW)), systemu dla konsulatów w Ministerstwie Spraw Zagranicznych (MSZ), Straży Granicznej oraz Urzędu do Spraw Cudzoziemców. Pracował w firmie IBM Polska sp. z o.o. na stanowisku Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu. W okresie tym między innymi projektował oraz kierował projektami systemu pl.id dla potrzeb Ministerstwa Spraw Wewnętrznych oraz systemu e-usługi dla Policji. Pełnił rolę architekta systemu P1 dla Ministerstwa Zdrowia, uczestniczył w opracowaniu architektury korporacyjnej dla Państwowego Instytutu Geologii. Pełnił rolę architekta oraz konsultanta dla systemu iSDA (digitalizacji akt) dla Prokuratury Krajowej. W procesie projektowania zastosowane były nowoczesne metody projektowania z zastosowaniem systemów wspierających pracę projektanta oraz współczesnych notacji np. BPMN, UMK, ArchiMat.


Studenckie Koło Naukowe „FOKS”

Koło Naukowe "FOKS" – grupa ludzi, której głównym obszarem zainteresowania jest Internet Rzeczy, ale również dążą do tego, żeby wykorzystać wiedzę w celu lepszej przyszłości. Przejdź na stronę koła

Dlaczego warto?

  • skorzystasz z webinarów przygotowanych przez wykładowców WIT
  • poznasz specjalistów z branży i możliwości nowoczesnych technologii
  • poznasz kierunki studiów w WIT i perspektywy zatrudnienia

Patronat medialny

Studia.pl - kierunki, uczelnie, praca po studiach

Masz pytania? Napisz do nas