Jak zbudować Twoją własną markę osobistą w social mediach?

Streszczenie:

Dziś trudno jest uniknąć wpływu mediów społecznościowych na to, jak postrzegają Ciebie inni. Zarówno Twoi znajomi, jak i przyszli pracodawcy, koledzy z pracy, rekruterzy i klienci sięgają po dostępne o Tobie informacje po to, aby zbudować sobie wstępną opinię o tym, kim jesteś - jeszcze zanim nawiążą z Tobą bezpośredni kontakt! Zadbanie o własną markę osobistą w social mediach może dzisiaj - jak nigdy wcześniej - wpłynąć na Twoje „być albo nie być” w świecie biznesu i realnie wpłynąć na początek Twojej kariery zawodowej. Jak zatem o nią zadbać? Tego dowiesz się z mojego wykładu.

Poruszane zagadnienia:
  • Czym jest marka osobista?
  • Dlaczego media społecznościowe mają szczególny wpływ na to, jak postrzegają Cię przyszli pracodawcy?
  • Za co docenią Ciebie inni użytkownicy social mediów?
  • Facebook, czy LinkedIn? A może TikTok? Na jakiej platformie budować własną markę osobistą?
  • Co może Twoja marka osobista „dać” Twojemu przyszłemu pracodawcy?
  • Daj się poznać - 10 kroków do zbudowania profesjonalnego wizerunku w oczach pracodawcy.
  • Daj się polubić - 5 sposobów na publikowanie treści, które będą angażujące.
  • Daj sobie zaufać - 6 powodów, dla których inni będą Ciebie słuchać i doceniać.
  • Daj się „kupić” - savoir-vivre budowania relacji z Twoimi przyszłymi pracodawcami i osobami, które pomogą Ci budować Twoją karierę.

Prowadzący
Maciej Szeffer

Maciej Szeffer

Specjalista od strategicznej komunikacji marki z rynkiem odbiorców poprzez kanały nowych mediów cyfrowych, taktyki Social Selling oraz pozyskiwania, podgrzewania i konwersji leadów. Budując swoje doświadczenie na e-commercach, potrafi dobrać, zaimplementować, skonfigurować, a następnie kontrolować najważniejsze narzędzia Mar-Tech, wspierające działania digitalowe na każdym ich etapie. Od ponad 13 lat praktyk realizacji projektów digital marketingowych, prowadzonych w międzynarodowych zespołach.

Doświadczenie

Przez kilkanaście lat pracy w firmach e-commerce poznał tą technologię od podstaw. Współtworzył jeden z największych sklepów internetowych z elektroniką użytkową Cewe-Fotojoker, wchodził w skład teamów, które tworzyły platformy internetowe m.in. dla MediaMarkt, Saturn, czy MediaExpert. Był managerem sklepu internetowego Neonet, a jako manager marketingu ma doświadczenie w pracy dla dużych międzynarodowych koncernów, w tym niemieckich (Cewe Stiftung AG) i holenderskich (AccentCovebo Group). Swoje kompetencje w digitalizacji procesów marketingowych budował przy współpracy z teamami polskimi, niemieckimi, duńskimi, norweskimi, holenderskimi i czeskimi.

Certyfikaty i współpraca z uczelniami wyższymi

Jest certyfikowanym trenerem Digital Marketing Institute, przygotowującym kandydatów do najszerzej uznawanej międzynarodowej certyfikacji z zakresu digital marketingu: DMI Digital Marketing Professional. Posiada certyfikację Google Ads w 5 obszarach, zdał międzynarodowy egzamin DIMAQ Professional oraz posiada szereg certyfikatów poświadczających specjalizację m.in. w Social Sellingu (od Microsoft oraz LinkedIn), Inbound Sales (od HubSpot) i Digital PR (od Prowly). Pracując w krakowskiej firmie doradczej z zakresu strategii w kanałach digitalowych, transformacji cyfrowej i digitalizacji procesów - Socjomania - specjalizuje się w obszarach szkoleń: Content Marketing w strategii digital, Social Selling oraz strategiczne wykorzystanie platformy LinkedIn w realizacji procesów biznesowych organizacji. Jest także wykładowcą z zakresu Employer Brandingu na Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie, z zakresu narzędzi i strategii marketingowych na Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Zarządzania pod Auspicjami PAN w Warszawie, a także z zakresu e-biznesu na Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu. Studiował dziedziny związane z transformacją cyfrową m. in. na Stanford University w Kalifornii.